top of page

"התאים שלך מקשיבים לכל מה שאתה אומר או חושב" אז על מה אתה חושב?

מדענים רבים מתחילים לקבל את אמונתם של השאמאנים, המרפאים, והמאסטרים הרוחניים העתיקים, שהתודעה היא כלי ריפוי רב עוצמה. חוקרים רבים כמו ברוס ליפטון, Ph.D. הראו שהמחשבות שלנו, לא משנה אם הן מודעות או לא, יכולות להשפיע על גופנו ועל ה- DNA שלנו, ושמחשבות ואמונות שליליות יעזרו בתהליך הרס הגוף. החדשות הטובות הן שהשיחה העצמית החיובית ואהבה ללא תנאי לעצמנו יכולים לעשות ניסים. כל מחשבה חשובה.

הטעות הגדולה ביותר שכולנו עושים, היא לא לשים לב למחשבות שבראש שלנו, ...ולמה? כי התאים מאזינים לשיחת העצמי השלילית שלנו, 24/7.  איאן בראון מציין כי - "תאים הם אוגרים של רגשות, ומחשבות,...גם של חוויות קודמות -. והם זוכרים הכל, עד שאתה אומר להם להרפות".

שיחות גוף חיוביות לריפוי על מנת לפתח מערכת יחסים מכבדת ואוהבת עם עצמנו, וגופנו, עם האיברים והתאים שלנו, עלינו לראות את התלות ההדדית המדהימה שבתוכנו. השלב הראשון יכול להיות הקשבה לגופך באמצעות מדיטציה. אנו יכולים גם לומר את שלוש המילים האלה בקול רם: - אני אוהב אותך!

 תרז ווייד שכתבה את "התאים שלך מקשיבים.. ואיך לדבר עם גופך יכול לעזור לך להחלים" ,שם היא נותנת את  הטיפים הנוספים האלה:

- גש לגופך בחמלה אמיתית, מתוך הבנה שהוא מורכב מתאים מודעים שחווים רגשות.

- בנה אמון על ידי מעורבות עם גופך בשיחות נפש חיוביות לגבי הרצון שלך ששנכם תשתפו  פעולה כדי להתגבר על מחלה.

- אפשר שינויים בשיחה באמצעות מחשבות ומילים שונות שמעוררות רגשות מוגברים ספונטניים.

 

אושו, אומר: " ברגע שאתה מתחיל לתקשר עם הגוף שלך הדברים נעשים קלים מאוד. אין צורך לכפות על הגוף, אפשר לשכנע אותו. צריך לא להילחם עם הגוף -כיעור,  אלימות , אגרסיביות וכל סוג של קונפליקט הולך ליצור עוד ועוד מתח. ...- תן לנוחות ולזרימה להיות הכלל. "

אושו נותן שתי דוגמאות להתקרבות לחוסר האיזון בגוף:

ירידה במשקל :"אמור תחילה למוח שאתה שולח הודעה לגוף ושהמוח צריך להעביר אותה. ואז פשוט אמור לגוף שחמש קילוגרמים או קילו פחות יהיו אידיאליים אתה ממשיך לעכל כרגיל. אל תערב את האכילה כלל. רק תגיד לגוף שצריך כמה קילוגרמים פחות. וכשאתה מגיע למשקל הרצוי, אמור לגוף להישאר שם, ושאין צורך להוריד עוד משקל או לעלות יותר במשקל. "

מיגרנה : "דבר אל הגוף בשתי דרכים. דבר ראשית עם כל הגוף, אמרו לו שעזרתו נחוצה בכדי להעביר את הכאב הזה . הסבירו לגוף שכאב אינו דרכו הטבעית. אין צורך לשאת את הכאב הזה. ואז דבר אל המוח ישירות, במילים שלך, אמור את זה, 'אני מאוד אוהב אותך אבל הכאב הזה אינו חלק מהטבע שלך, והגיע הזמן להיפטר ממנו.' וכשהוא נעלם פשוט הזכיר לגוף  לא להחזיר אותו. "

הריפוי והבריאות אמיתיים אם יאפשרו ואם ילמדו אנשים כיצד להתיידד עם הגוף.

205 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page